duminică, 7 ianuarie 2024

Craciunul meu

                             Craciunul meu

Craciunul meu a fost unul minunat si plin de fericire pentru ca am fost alaturi de cei dragi mie.
Nu cadouriele sunt cele importante de craciun,ci persoanele cu care petreci timpul.
Mi-am sarbatorit craciunul cu:parinti mei,un var si cei mai buni prieteni care imi sunt ca niste fratii.
Am fost impreuna la targuri de craciun si ne-am distrat.
Pacat totusi ca nu a fost zapada,prin urmare au picat toate activitatile de iarna specifice zapezii.
In mare parte a fost un craciun normal,nimic foarte special in activitate dar persoanele cu care mi-am petrecut timpul au fost cele care au fost speciale.
!Nota pentru toti care vor citi=nu bunurile materiale iti aduc adevarata fericire,ci cele sufletesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ficțiune in liceul meu

Personaje:Mihai(Baiatul care fuge de Roxana),Roxana(Fata care fuge dupa Mihai),restul sunt personaje de fundal Mihai o piţigā pe Roxana care...